پر خونی یا پلی سیتمی ورا / درمان غلظت خون با داروهای گیاهی

درمان غلظت خون با داروهای گیاهی : پلی سیتمی ورا یا غلظت خون نوعی بیماری خونی میلوپرولیفراتیو است که در آن مغز استخوان بیش از حد موردنیاز گلبول قرمز می سازد.

پلی سیتمی ورا یکی از اختلال های خونی است که می تواند سالها بدون علامت باشد و در طی چکاپ خون آشکار شود. با ما همراه باشید تا به بررسی روشهای درمان غلظت خون با داروهای گیاهی بپردازیم.

در پلی سیتمی ورا تعداد سلولهای قرمز RBC افزایش می یابد و در تعدادی از بیماران تعداد سلولهای سفید خونWBC و پلاکت Platlet نیز افزایش می یابد.

درمان غلظت خون با داروهای گیاهی ، درمان غلظت خون با طب سنتی ، درمان غلظت خون با گیاهان دارویی ، درمان غلظت خون در طب سنتی ، درمان گیاهی غلظت خون بالا ، درمان سنتی غلظت خون ، داروی گیاهی برای غلظت خون

درمان غلظت خون با داروهای گیاهی

چه چیزهایی برای غلظت خون مفید است ، خوراکیهای مفید برای غلظت خون ، درمان غلظت خون با میوه ، درمان غلظت خون با حجامت ، رفع غلظت خون در طب سنتی ، درمان غلظت خون بالا ، علائم غلظت خون ، علائم غلظت خون بالا

علائم غلظت خون بالا یا پلی سیتمی ورا

از علائم غلظت خون بالا می توان به خارش پوست به ویژه بعد از حمام رفتن، سردرد، گیجی و منگی سر، سرگیجه، ضعف اندامها و یا ضعف عمومی اشاره کرد.

دیگر علائم غلظت خون بالا عبارتند از تنگی نفس، تورم مفاصل، درد مفاصل بویژه شصت پا، تاری دید

برخی دیگر از علائم غلظت خون بالا شامل گزگز و خواب رفتگی دست و پا، افزایش تعریق، احساس پر شدگی شکم در اثر بزرگی طحال می شوند.

علت پلی سیتمی ورا

موتاسیون در ژن JAK2

عوارض پلی سیتمی ورا

لخته شدن خون که می تواند منجر به بسته شدن رگها شود و خود باعث بروز سکته مغزی، سکته قلبی، آمبولی ریه، انسداد ورید های پا، تجمع سلولهای قرمز موجب زخم معده و روده و التهاب در مفاصل می شود و حالتی مثل نقرس رخ می دهد.

افزایش سلولهای خون باعث کندی در کار طحال می شود و منجر به بزرگ شدن طحال می گردد.

سرطانی شدن سلولهای خون

درمان پلی سیتمی ورا (درمان غلظت خون بالا)

– به منظور درمان غلظت خون بالا از روش فلبوتومی یا گرفتن خون از وریدها که منجر به تنظیم کارکرد سلولها می شود استفاده می گردد.

مطلب مرتبط:  شناخت بیماری انتروکولیت با غشای کاذب

پلی سیتمی ورا نوعی پرخونی است که در آن، بیش از یک سوم افراد از خارش رنج می برند. خارش این افراد بیشتر با تغییر حرارت و به خصوص دقایقی بعد از استحمام است. علتش هم احتمالاً ازاد شدن هیستامین یا پروستاگلاندینها است و کمی آسپیرین موجب تخفیف فوری خارش در آن‌ها می شود.

در صورتی که بیماری به فلبوتومی پاسخ ندهد اضافه کردن هیدروکسی اوره به درمان.

برای رفع خارش استفاده از آنتی هیستامین ها و در مواردی پاروکستین و فلوکستین.

ورزش مداوم ومتوسط

مراقبت از پوست

سیگار و سایر مواد دودزا استفاده نشود.

درمان غلظت خون با داروهای گیاهی

به منظور درمان غلظت خون با طب سنتی در هر ۲۴ ساعت هشت لیوان آب‌ و آبجوش ولرم بخورید. هر شش ساعت یک‌ لیوان آب‌ و یک‌ لیوان آبجوش ولرم.

با هدف درمان غلظت خون با طب سنتی صبح ناشتا ۱۴ عدد میوه رسیده ی عناب را با عسل طبیعی کوهستان مخلوط کرده و میل کنید.

برای درمان غلظت خون با گیاهان دارویی صبحدم میوه عناب رسیده را بجوشانید و پس از ولرم شدن به نسبت مساوی با آب کاهو مخلوط کرده و میل نمایید.

وسط روز به منظور درمان غلظت خون با گیاهان دارویی ۱۴ عدد میوه تمشک نوش جان کنید.

برای درمان غلظت خون در طب سنتی عصرانه یک عدد ساقه ریواس بخورید.

جهت درمان غلظت خون در طب سنتی به همراه غذا کاهو بدون سس میل کنید.

برای درمان گیاهی غلظت خون بالا شب‌ ها قبل از شام هفت عدد آلو بخارای خشک میل کنید.

به همراه شام یک قاشق غذاخوری زرشک خام میل کنید تا به درمان گیاهی غلظت خون بالا کمک کند.

برای درمان سنتی غلظت خون ۵۰ گرم از پودر میوه نسترن و ۲۵ گرم کیالک را در یک استکان آبجوش دم کنید. پس از اینکه کمی خنک شد آنرا با یک قاشق مرباخوری عسل زرشک یا عسل عناب میل کنید.

به منظور درمان سنتی غلظت خون ۲۰ گرم زیرفون را با ۱۵ گرم به لیمو مخلوط کرده و مانند فوق عمل کنید.

مطلب مرتبط:  راهنمایی هایی برای درمان اختلال اضطراب اجتماعی

دیگر داروی گیاهی برای غلظت خون ترکیب ۲۵ گرم گیاه تاجریزی و ۱۵ گرم برگ زالزالک است. برای مصرف این داروی گیاهی برای غلظت خون می بایست به روش فوق عمل کنید.

چه چیزهایی برای غلظت خون مفید است ؟

از جمله خوراکیهای مفید برای غلظت خون می توان به دارچین، شوید، سیر، شیرین بیان، زنجبیل و چای سبز اشاره کرد.

از دیگر خوراکیهای مفید برای غلظت خون می توان به بابونه، آویشن، انواع سبزیجات و آلو اشاره نمود.
جهت درمان غلظت خون با میوه می توانید از اکثر میوه های ترش مزه استفاده کنید. پرتقال، لیمو، گریپ فروت، آلبالو، آلوچه سبز، زغال اخته، انار (سلطان مبارزه با مشکلات مربوط به خون)، کیوی و هویج به درمان غلظت خون با میوه کمک می کنند.

درمان غلظت خون با حجامت نیز امکان پذیر است. در واقع یکی از بهترین روشهای درمان غلظت خون با حجامت حاصل می شود. در صورتی که کم خونی یا افت قند خون و افت فشار خون نداشته باشید و به منظور درمان غلظت خون با حجامت این کار را زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه طب سنتی انجام دهید.

به منظور رفع غلظت خون در طب سنتی روشهایی از قبیل زالواندازی و فصد نیز امکان پذیر است اما در شرایط و موارد خاص توصیه می شود. به منظور رفع غلظت خون در طب سنتی با زالواندازی و فصد حتما و حتما این کار را زیر نظر پزشک حاذق و مجرب طب سنتی انجام دهید.

درمان غلظت خون با داروهای گیاهی

درمان غلظت خون با داروهای گیاهی ، درمان غلظت خون با طب سنتی ، درمان غلظت خون با گیاهان دارویی ، درمان غلظت خون در طب سنتی ، درمان گیاهی غلظت خون بالا ، درمان سنتی غلظت خون ، داروی گیاهی برای غلظت خون ، چه چیزهایی برای غلظت خون مفید است ، خوراکیهای مفید برای غلظت خون ، درمان غلظت خون با میوه ، درمان غلظت خون با حجامت ، رفع غلظت خون در طب سنتی ، درمان غلظت خون بالا ، علائم غلظت خون ، علائم غلظت خون بالا

اگر مطلب فوق به‌درد‌بخور است، با بقیه به اشتراک بگذارید تا از آن استفاده کنند:

مطالب مرتبط

Subscribe
اطلاع رسانی برای :
3 نظرات
بیشترین رای
جدیدترین قدیمی ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها