بهترین سایتهای ایران برای مطالعه اخبار ورزشی

اخبار ورزشی را در بهترین سایتهای ورزشی ایرانی مطالعه کنید.

در این مقاله قصد داریم بهترین سایت‌های ورزشی ایران را مورد بررسی قرار دهیم و مقداری اطلاعات درباره ی آن‌ها با شما به اشتراک بگذاریم.

ترتیب چیدمان این سایتها بر اساس بازدید روزانه توسط کاربران،آپدیت و به روز بودن و کاربر پسند بودن محیط این سایتها تنظیم شده است.

ورزش ۳

برای کاربرانی که قصد دارند در کمترین زمان،بیشترین اطلاعات را به دست آورند،قطعاً شماره یک در بین سایتهای ورزشی است.آپدیتهای لحظه‌ای،سرعت لود بالای صفحات،تنوع بخش ها،موثق بودن اطلاعات از خصوصیات این سایت خبر ورزشی می باشد.این سایت جزو ۵ سایت پر بازدید ایران طبق آمار سایت الکسا است که نشان دهنده ی علاقه زیاد ایرانیان به ورزش و البته عمل‌کرد صحیح گردانندگان این سایت می باشد.

امکانات مختلف این سایت شامل:

اخبار ورزشی به‌خصوص اخبار فوتبال و حواشی ورزشهای مختلف در سراسر نقاط جهان،جدول لیگ برتر و لیگ های مختلف ورزشی،نتایج زنده فوتبال و سایر ورزش ها،تصاویر و ویدئو های ورزشی،تصویر صفحه اول روزنامه های ورزشی ایران،همچنین جدول پخش زنده فوتبال و مسابقات ورزشی دیگر از تلویزیون.

این سایت متعلق به موسسه فرهنگی هنری محتوا پردازان فراکاو است که از سال ۸۹ کار خود را شروع کرده است.در این مدت با ارائه سرویس‌های مختلف و ارتباط با مخاطبان، خود را به عنوان سایتی موفق در بازار دیجیتال ایران مطرح کرده است.

۱ ورزش

یک ورزش

سایتی دیگر با بخش‌های مختلف و متنوع.از اخبار ورزشی رشته‌های مختلف گرفته تا نتایج زنده فوتبال و صفحه اول روزنامه های ورزشی.جداول لیگ های مختلف و همچنین نتایج زنده فوتبال نیز در صفحه اول قابل دسترسی است.البته به نظر می‌رسد کمی صفحه اول خود را با قرار دادن مواردی غیر لازم از قبیل ساعت نشر خبر ورزشی شلوغ و گیج‌کننده کرده است.

مطلب مرتبط:  عوارض قند و شکر بر مغز

۹۰ تی وی

90 تی وی

سایت برنامه محبوب نود که از شبکه ۳ سیما پخش می شود.شامل قسمتهای مختلفی از قبیل اخبار فوتبال و سایر ورزش ها که البته اولویت با فوتبال است.همچنین بخش تصاویر و ویدئوها که دسته بندی مناسبی داشته و کاربرپسند است.صفحات اول روزنامه های ورزشی،جدول لیگ برتر و لیگ های دیگر،نتایج زنده فوتبال،پیش بینی مسابقات،همینطور بررسی ورزش کشور افغانستان نیز از دیگر بخش‌های این سایت است.

طرفداری

شبکه اجتماعی طرفداری که از سال ۹۱ شروع به کار کرده است،با همکاری کاربران خود که علاقه‌مند به نوشتن مطلب ورزشی هستند کار خود را ادامه می‌دهد و یک سایت کاربرمحور است.

طرفداری

بخش‌های مختلف این سایت شامل اخبار ورزشی فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی،نتایج زنده فوتبال،جداول لیگ ها،ویدئو و معرفی پخش زنده فوتبال از تلویزیون است.

پارس فوتبال

خبرگزاری اختصاصی فوتبال که از سال ۸۱ کار خود را آغاز کرده است.

پارس فوتبال

محوریت برنامه‌های این سایت همانطور که از نامش پیداست فوتبال می باشد.بخش های مختلف این سایت عبارتند از:

آخرین اخبار ورزشی به ویژه فوتبال،مقالات ورزشی،فیلم و عکس و صفحه اول روزنامه های ورزشی

کاپ

کاپ

این سایت از سال ۹۳ کار خود را شروع کرده و شامل بخش‌های زیر است:

اخبار ورزشی با رویکرد اخبار فوتبالوالیبالکشتی و بسکتبال،ویدئوهای مختلف،صفحه اول روزنامه های ورزشی ایران،صفحه اول روزنامه های خارجی به زبان اصلی،گالری تصویر،نقد و بررسی مسابقات داخلی و خارجی با حضور کارشناسان ورزشی در استودیوی اختصاصی کاپ،نتایج زنده فوتبال،مصاحبه های سایت در قالب فایل‌های صوتی

ورزش ۱۱

ورزش11

این سایت از سال ۹۱ کار خود را شروع نموده و شامل بخش‌های زیر است:

مطلب مرتبط:  چندش آورترین غذاها در آشپزی ایرانی و خارجی - 50 غذای چندش آور جهان

صفحه اختصاصی باشگاه های ایران و باشگاه های برتر خارجی به همراه اطلاعات جالب و مفید درباره این باشگاه ها،معرفی اختصاصی بازیکنان برتر در ایران و جهان،آخرین اخبار ورزشی،نتایج زنده فوتبال،جداول لیگ های مختلف داخلی و خارجی،بررسی و معرفی تیم های ملی و استادیوم های مختلف،راهنمای تورنمنت های گذشته،بخش تصاویر و ویدئوها و مقالات اختصاصی متنوع

از ویژگی‌های این سایت می‌توان به دسته بندی جزء نگر اشاره کرد که دسترسی به قسمت‌های مختلف سایت را آسان نموده است.

تعدادی دیگر از سایتهای ورزشی عبارتند از:

نام سایت آدرس توضیحات
بانک ورزش bankvarzesh.com خبری،تحلیلی،ورزشی
ورزش بانوان varzeshebanovan.com با محوریت ورزش بانوان،شروع به کار از سال ۹۴
ایپنا ipna.ir خبرگزاری ورزشی
شبکه ورزش varzeshtv.ir سایت شبکه تلویزیونی ورزش
تک گل takgoal.com اخبار و حواشی فوتبال

قابل ذکر است که در این مقاله،سایتهای باشگاه های داخلی مانند پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و غیره لحاظ نشده است.

منبع : khalayegh.com

اگر مطلب فوق به‌درد‌بخور است، با بقیه به اشتراک بگذارید تا از آن استفاده کنند:

مطالب مرتبط

Subscribe
اطلاع رسانی برای :
6 نظرات
بیشترین رای
جدیدترین قدیمی ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها